hubby saya memang tidak pandai memasak, langgg...........sung tak pandai. namun bila berada jauh di negara orang, sesekali dia perlu jugak ke dapur bila-bila masa kecemasan macam isterinya ini sakit atau tidak sihat atau malas nak masak. tapi, bila dia di dapur itu tidak bermakna ia akan menyenangkan hidup dan tugas saya 100%. ada beberapa sebab yang membuatkan saya berkata begitu. sebab pertama: having to deal with this technical man, you have to play with the specific numbers, numbers and numbers!. #scene 1: memasak kurma ayam hubby: nak letak garam berapa sudu? me: letaklah sesedap rasa hubby: kalu 2 sudu nih bole tak? me: cuba letak dulu then rasa hubby: dah letak, tapi tak cukup masin...agak2 berapa sudu lg nak letak yea?? me: letak lagi 2 sudu, then rasa hubby: tak cukup rasa lg, agak 3 sudu lg cukup tak eh? me: *angry* # scene 2: memasak nasi saya dh tunjuk kat dia sukatan air yang perlu mengikut ukuran jarinya.. hubby: berapa pot nak letak beras nih? me: 3 pot hubby:berapa...
Comments
tq..mmg kagum tgk bdk2 nih perform, so tanoshikatta!
tapi tulong explain sket yang part tunjuk hidung tuh, hehe.. comey sangat
ha3x..imi wa wakaranai, sendiri buat2 phm laa..tp frust sket sbb x dpt amik gambo full, time dia main kenban tuh..kali nih dpt view yg x brapa strategik, takpe la nxt yr ade lg.
anyhow, cute n bersungguh2 btol dada perform!:)
mmh poyo jek, itu br dada ko blom tgk yg lain. kekadang aku ngan pyan bantai gelak jer tgk kepoyoan diorng..tp seriusly, rs bangga n teruja tgk dia perform especiall masa main keyboard tuh..
haziq mcmana? taska kt sna pon bnyk xtviti kn?