betul ke dia buat?

melihat kepada kes perbicaraan berprofil tinggi yg tengah berlangsung sekarang, hubby bertanya, "betul ke dia buat?". jawab saya" sekilas senyuman u, i tahu maksud tersirat dan tersurat tau". so if he really did, W** A***** will be the first person to leave him off. but then, she is still there beside him, to believe and to support his husband in any conditions in any way that she ever could from the first time he was accused. it was so funny that the outsiders really know him better than his own wife. kalau nak buat lawak pun, berpada2 lah ya.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
seorang pak cik saya mukanya seiras A**** I******. semasa kecik2 dulu saya selalu memuji ketampanannya sambil membanding2 kan muka mereka berdua. selalu jugak saya mendapat upah hasil daripada pujian yang saya buat itu. :)

Walau apa pun dia, mcmana pun dia, he was and still an adorable icon, kata orang ada aura..he3x (bahaya x entry nih? bukan apa, lately dah bnyk penulis blog yang kena tangkap!)

Comments

lady zaini said…
berbelah bagi betul dalam bab nih. Tapi bak kata orang "innocent until proven guilty"
...

kut.
Idayu said…
z...isu sensitif nih he3x. sy mmg minat dia dr dulu, kini dan selamanya..

Popular posts from this blog

Thank you Allah.

anjing