tag from qimmy

tag ni dah lama terperap.buat2 x nmpak jer.last2 kena jawap jugak. hah amik ko...

Soalan 1 Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?

Setahun yang lepas, ke kuching Sarawak. Pegi skali ngan family ruhil Sheffield & zuraidah tokushima. Sebabnya nk merasa naik flight n tambang murah!! (air asia)


Soalan 2 Berapakah umur anda? (jangan malu2 nak announce)… dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda di usia anda sekarang ni?

I’m proudly revealed that I’m 30 years 6 months old…syukur n bole dikatakan puas.jalan kehidupan yg dipermudahkan. Tp ader impian yg belom dicapai. Malu nk bgtau..i’ll start my move right after hubby finishes his.(hanya alin n fidah yg tahu kwang kwang kwang)


Soalan 3 (tak jawap pun tak pe) Saya tahu anda seorang yang gemar bergambar di depan kemera! jadi pergi ambik kemera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga!

Sbb qim x amik pic wallet, aku pon malas. Brand larrie, hubby belikan kat jusco tmn Universiti jb ms tgh sale…hrga asal rm100. tpkan sejak duk sni n x bergaji, aku br sedar yg aku x gunakan n x bwk langsung..nk bli pe2 mntk kat hubby. Sampaikan kalu suhaila tepon ajak pgi jalan, aku terlopong sbb x de duit….kikikiki.


Soalan 4 Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?

Pukul 8 pagi waktu tempatan sebab anak2 tengah tido n hubby dah pegi lab. Kalu dia ada, sibuk nk tgk org buat apa, kalu anak2 jaga apalagi start berperang ler ngan mereka….

Soalan 5 Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?

Nak masak aper ptg nih???

Soalan 6 Apakah habits anda?

Suka goyang kaki masa nak tido.

Soalan 7 Apakah matlamat anda untuk tahun 2009 ni?

Nak kumpul duit bnyak2 kikikiki. Masuk kelas nihonggo, then carik kerja. Jadi isteri yang baik kepada Sofian b Mohd.

Soalan 8 Senaraikan 4 perkara yang anda akan lakukan selepas menjawab tag saya ni?

1: cari mangsa tag seterusnya

2: angkat kain
3: ajar dada mengeja
4: tengok cerita spa q2 dengan dada

Soalan 9 Adakah anda seorang yang pemarah/pendendam / bengis? dan cara anda mengatasinya

memang pemarah, tapi bukan orang gila nak marah orang sesuka hati. Mesti ader sebab yang buat kita marah. Pas tuh bgtau dia apa yang kita marah n x suka. cara mengatasi, duduk diam2...
Saya bukan pendendam atau bengis, boleh maafkan orang dengan mudah. Saya seorang yg baik hati sebenarnyer…

Soalan 10 What happened to you in 2001 till 2004?

2001 : keja

2002 : bertunang n kahwin (x sabo2 nak kawin!)
2003 : amik kpli
2004 : jadi cikgu n melahirkan nurkhaleeda

abis da...so the next victims :

1. suhaila jais
2. imah fauzi
3. wie zuri
4. ruhil bukhari
5. yun izzudin
6. firefliess(kalu x bz)


p/s: kalu dh penah buat, abaikan tag ini…..kalu belom, wajib hukumnyer.

Comments

Nur said…
hehe..you've been tagged again by me!
Idayu said…
senah..

aku br tahu blog ko..teruk btol.

nnti2 ler aku wat tag tu yea. satu jer kn?? kikiki

Popular posts from this blog

Thank you Allah.

anjing