bila cik abang ke dapur..
hubby saya memang tidak pandai memasak, langgg...........sung tak pandai. namun bila berada jauh di negara orang, sesekali dia perlu jugak ke dapur bila-bila masa kecemasan macam isterinya ini sakit atau tidak sihat atau malas nak masak. tapi, bila dia di dapur itu tidak bermakna ia akan menyenangkan hidup dan tugas saya 100%. ada beberapa sebab yang membuatkan saya berkata begitu. sebab pertama: having to deal with this technical man, you have to play with the specific numbers, numbers and numbers!. #scene 1: memasak kurma ayam hubby: nak letak garam berapa sudu? me: letaklah sesedap rasa hubby: kalu 2 sudu nih bole tak? me: cuba letak dulu then rasa hubby: dah letak, tapi tak cukup masin...agak2 berapa sudu lg nak letak yea?? me: letak lagi 2 sudu, then rasa hubby: tak cukup rasa lg, agak 3 sudu lg cukup tak eh? me: *angry* # scene 2: memasak nasi saya dh tunjuk kat dia sukatan air yang perlu mengikut ukuran jarinya.. hubby: berapa pot nak letak beras nih? me: 3 pot hubby:berapa...
Comments
eh, br prasan rambut ari kerinting ler.. hihii
haah..awak kat bhgian ats, lmbt sket kn. tp nih pon tak bnyk buah lg,picking n timbang jer bole. tabehodai pon blom bole lg. sonokkk..
mis,
aku ms pgi cameron pon tak penah picking2 nih:P
haah, kinting-kinting rambut dia.mcm dada kecik2 jgk.