halloo...

salam,
akhirnya selepas 5 hr sampai di nagaoka, barulah sempat nk membuka bicara. berpenat sudah, berkemas sudah, membajak salji sudah, anak2 pon dh ke sekolah dan kehidupan di sini perlu diteruskan seperti biasa. balik2 jer terkejut tgk salji yg tebal menggunung, sejuk! percutian yang sangat indah dan membahagiakan..semoga ada rezeki, masa dan kesempatan untuk berjumpa lagi nanti, insyA.

bila berpeluang berjumpa keluarga, saudara mara dan kawan2 bnyak cerita yang dikongsi bersama. melaluinya, sy terkejut mendapati mereka tahu dan mengikuti semua perkembangan kami di sini. dan tentulah blog yang kerdil ini penghubungnya. terasa sangat tersentuh dan bahagia bila tahu mereka sangat mengambil tahu perihal kami. sangat2 kagum melihat kesungguhan org kampung yg jika dulu buta IT, sekarang laptop, broadband, prepaid internet perkara biasa untuk mereka, semata2 utk melihat perkembangan cucu2 di sini. mungkin mereka bukan surfer yg aktif, tiada komen ditulis tp sy tahu ramai yang singgah ke mari. oleh itu, sy berazam untuk memastikan blog ini diupdate selalu supaya kedatangan mereka tidak sia2,insyA.

terima kasih kepada semua, sesungguhnya kejauhan ini mengeratkan lagi ukhuwah kita, setiap masa dirasakan sangat2 berharga dan kerinduan ini sangat tinggi nilainya.
PC220076
with abang johan n kimi
P1130131
with adik yassin
P1030099
with ammar
28 may 2009 616
with tasnim
DSC01586DSC01535
berkelah di air papan, mersing
P1040125
dinner at pantai tok jembal, KT
P1200149
dada n ari masa nak ke sekolah pagi tadi.

Comments

azie said…
wah dah balik Jepun yee. Seronoknye main salji. bertuahlah badan. Salam dari Renggam
Pyan said…
This comment has been removed by the author.
Idayu said…
kak azie,
sonok gak tp sejuk sgt ler. meh la dtg sni...salam syg utk org2 rengam.

Popular posts from this blog

Thank you Allah.

anjing